خرید از فروشگاه اینترنتی شمس پرفیوم به هر شکل، به معنای آگاهی و قبول شرایط مندرج در این بخش میباشد؛ از این رو خواهشمند است موارد زیر را مطالعه فرمایید. توجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان، به معنی پذیرفتن کامل همه شرایط و قوانین و مقررات این فروشگاه از سوی کاربر بوده و شرایط و قوانین مندرج، به عنوان توافقهای قبلی به حساب میآید. اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی شمس پرفیوم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. لذا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط خواهد بود.
شرایط و قوانین و مقررات
1. هزینه ارسال به هر نقطه از کشور، با پست به مبلغ 80 هزار تومان است. ارسال با تیپاکس به صورت پسکرایه کامل میباشد و تمامی هزینههای ارسال محصول (جابهجایی، بستهبندی و…)، در زمان تحویل، از گیرنده دریافت میشود.
2. لازم است که مشتریان در هنگام ثبت سفارش، اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند؛ در غیر این صورت مسئولیت بروز هرگونه مشکل و زیان احتمالی بر عهده ایشان است. علاوه بر این، سفارشها تنها به شخص مذکور در فرم اطلاعات مشتری تحویل میشود؛ این شخص میتواند شخص کاربر و یا فرد مورد تایید وی باشد.
3. مشتریانی که خرید حضوری انجام میدهند، از تخفیف ویژهای برخوردارند.
4. فروشگاه شمس پرفیوم ضمانت میدهد که تمامی محصولات اوررجینال هستند. با این حال جهت رفاه حال مشتریان، چنانچه شک و تردیدی در اصل بودن عطر وجود داشت و یا مشکلی فیزیکی در کالا مشاهده شد، تا 3 روز پس از دریافت محصول، میتوانید کالا را مرجوع کنید. پس از کم کردن ده درصد مالیات بر ارزش افزوده، مبلغ پرداختی به طور کامل به شما باز میگردد.
زمان تحویل سفارش به اداره پست و تیپاکس
پس از ثبت سفارش، محصولات نهایتا یک یا دو روز بعد، تحویل اداره پست میشوند. اما از آنجایی که شرایط و قوانین پست و تیپاکس منطقه آزاد قشم، درگهان، با سایر نقاط کشور متفاوت است، گاهی ممکن است ادارهی پست و یا تیپاکس بستهها را دیرتر از موعد ارسال نمایند. درنتیجه کمی با تاخیر (که ممکن است این زمان به ده روز نیز برسد) سفارشتان را دریافت مینمایید. بدیهیست که این موضوع دست ما نبوده و باید از شرکت پست پیگیری شود. پس از تحویل محصول به پست و تیپاکس، کد رهگیری آن در پنل شما قرار میگیرد.
بعضی مواقع پست و تیپاکس بستهها را تحویل میگیرد، اما بخاطر زیاد بودن بستهها و محدودیت ارسال از منطقه آزاد و گمرک قشم، در آن روز بارکد مرسوله را نمیزنند و روزهای بعد بارکد را ارسال میکنند. لذا بعد از تحویل دادن بسته و گرفتن بارکد مرسوله، دیگر مسئولیتی بر عهده ما نیست و سایر مسئولیتها با اداره پست و تیپاکس میباشد.
در ضمن پیشنهاد میشود بخاطر این شرایط خاصی که وجود دارد بهتر است سعی کنید چنانچه نیاز به دریافت محصول در زمان خاصی دارید، این شرایط را در نظر بگیرید و سفارشتان را زودتر ثبت نمایید.
خسارت در هنگام حمل و نقل
شمس پرفیوم همیشه تلاشش بر این بوده تا تمامی سفارشها را در نهایت صحت و بدون هیچگونه آسیبی به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل، به عهده شرکت حمل و نقل است. بنابراین شمس پرفیوم هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد. خود کاربر میتواند انتخاب نماید که شرکت حمل و نقل، پست یا تیپاکس باشد. در ضمن بارنامه مرسوله در سبد خرید درج و از طریق سرویس پیام کوتاه نیز اطلاعرسانی میشود.
توصیه میشود که سلامت فیزیکی کالا را در حضور مامور پست یا تیپاکس و در هنگام تحویل بهدقت بررسی نمایید. در این صورت چنانچه محصول آسیبی دیده باشد، در حضور مامور آن اداره صورت جلسه میگردد. در غیر اینصورت توسط ناوگان حمل و نقل قابل پذیرش نیست.