ثبت نام و حساب کاربری
این کار از دو روش قابل انجام است:
روش اول: از قسمت بالای سایت، روی «ورود» کلیک کنید. در پنجرهی باز شده، دو فرم وجود دارد: یکی فرم عضویت است که میتوانید با وارد کردن ایمیل خود و رمز عبور مورد نظر، در سایت ثبتنام نمایید. فرم سمت راست نیز برای کسانی است که قبلا در سایت ثبت نام کردهاند و اکنون از طریق آن میتوانند وارد حساب کاربری خود شوند.
روش دوم: با اضافه کردن محصول به سبد خرید و طی کردن مراحل پرداخت، در انتهای فرم جزئیات صورتحساب، گزینهی «می خواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید؟» را تیک زده و رمز عبور مورد نظر خود را وارد کنید. بدینترتیب در طی فرآیند خرید، حساب کاربری شما نیز ایجاد میشود.
پس از ورود به سایت، با وارد شدن به این بخش میتوانید به اطلاعات اختصاصی خود، از قبیل خریدهای انجام شده، وضعیت سفارش، اطلاعات تماس خود، لیست علاقهمندیها و … دسترسی داشته و آنها را مدیریت کنید.
کد رهگیری مرسوله پستی را نیز پس از تحویل به پست، در این قسمت میتوانید مشاهده نمایید.
بله. شما میتوانید با وارد شدن به حساب کاربری خود، در قسمت «جزئیات حساب» نام، نام خانوادگی، نام نمایشی، ایمیل و رمز عبور خود را تغییر دهید.
در زیر قسمت فرم ورود، میتوانید با کلیک بر روی عبارت «گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟» کلیک کنید. در پنجرهی جدید، با وارد کردن ایمیلی که با آن در سایت ثبت نام کردهاید، لینکی به آدرس ایمیل شما فرستاده میشود که از طریق آن میتوانید رمز جدیدی برای خود بسازید و وارد شوید.
از طریق لینک زیر نیز میتوانید اقدام به تغییر رمز خود کنید:
برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شده و با کلیک روی گزینه «سفارش ها» از وضعیت آن مطلع شوید. تمامی خریدهایی که تاکنون داشتهاید در این قسمت ثبت شده است.
همچنین برای پیگیری مرسوله پستی میتوانید در بالای سایت روی این گزینه کلیلک کرده و وارد «سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست» شوید.
- در آینده سریعتر و سادهتر خرید کنید.
- به سادگی سوابق خرید، سفارشها و دیگر فعالیتهای خود را دیده و آن را مدیریت کنید.
- لیست علاقهمندیهای خود را ایجاد کرده و تغییرات آنها را دنبال نمایید.
خرید و سفارش
در این سایت هیچیک از اطلاعات مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما ذخیره نخواهد شد. سیستم پرداخت توسط درگاه مستقیم بانکی (به پرداخت بانک ملت و پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات) انجام میشود. ایجاد ارتباط با این سایت نیز به شیوه امن (https) میباشد.
توجه داشته باشید که در هنگام پرداخت، بایستی لینک سایت شاپرک را ببینید.
بله. شما میتوانید در طی فرآیند پرداخت، آدرسی که مایلید محصول ارسال شود و نام شخص گیرنده را وارد نمایید. برای این کار، پس از وارد کردن مشخصات خود در فرم «جزئیات صورتحساب»، در انتهای آن، گزینه ی «حمل و نقل به یک آدرس متفاوت؟»، را انتخاب کنید. سپس در فرم باز شدهی جدید، نام، آدرس و مشخصات شخص مورد نظرتان را وارد نمایید.
در انتهای فرم نیز بخش یادداشتی وجود دارد که میتوانید درخواست دهید یادداشت دلخواهتان بر روی بسته نوشته شده و ارسال شود. همچنین اگر توضیحاتی لازم میدانید که به ما اطلاع دهید را میتوانید در این بخش بنویسید.
از آنجا که سفارشها از طریق اداره پست ارسال میگردد، مدت زمان ارسال آنها بین ۵ تا ۷ روز کاری میباشد.
در حال حاضر خیر. اما میتوانید وارد صفحه محصول مورد نظری که ناموجود است، شده و روی دکمهی «اطلاع از موجودی محصول» کلیک کنید. سپس دو کادر باز میشود که در آنها آدرس ایمیل خود و تعداد محصول را وارد کرده و ارسال میکنید. پس از ارسال، در همان صفحه پیام تأیید به شما نشان داده میشود.
بنابراین اطلاعات شما و مشخصات محصول در سایت ثبت شده و در صورتی که محصول موجود شد، ایمیلی از طرف سایت برای شما ارسال میشود. سپس شما میتوانید از طریق همان ایمیل با کلیک بر روی دکمه «هماکنون خرید کنید» وارد صفحه محصول شده و سفارش خود را ثبت کنید.