خرید از فروشگاه اینترنتی شمس پرفیوم به هر شکل، به معنای آگاهی و قبول شرایط مندرج در این بخش می‌باشد؛ از این رو خواهشمند است موارد زیر را مطالعه فرماییدتوجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان، به معنی پذیرفتن کامل همه شرایط و قوانین و مقررات این فروشگاه از سوی کاربر بوده و شرایط و قوانین مندرج، به عنوان توافق‌های قبلی به حساب می‌آید. اصول و رویه‌های فروشگاه اینترنتی شمس پرفیوم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط خواهد بود.

شرایط و قوانین و مقررات

1. هزینه ارسال به هر نقطه از کشور، با پست به مبلغ 60 هزار تومان و با تیپاکس به مبلغ 95 هزار تومان است.

2. لازم است که مشتریان در هنگام ثبت سفارش، اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند؛ در غیر این صورت مسئولیت بروز هرگونه مشکل و زیان احتمالی بر عهده ایشان است. علاوه بر این، سفارش‌های ثبت شده تنها به شخص معرفی شده در فرم اطلاعات مشتری تحویل می‌شود؛ شخص معرفی شده می‌تواند شخص کاربر و یا فرد مورد تایید وی باشد.

3. برای مشتریانی که خرید حضوری انجام می‌دهند، تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

4. فروشگاه شمس پرفیوم ضمانت می‌دهد که تمامی محصولات اوررجینال هستند. با این حال جهت رفاه حال مشتریان، چنانچه شک و تردیدی در اصل بودن عطر وجود داشت و یا مشکلی فیزیکی در کالا مشاهده شد، تا 3 روز پس از دریافت محصول، می‌توانید کالا را مرجوع کرده و پس از کم کردن ده درصد مالیات بر ارزش افزوده، مبلغ پرداخت شده به طور کامل به شما باز می‌گردد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

شمس پرفیوم همیشه تلاشش ‌بر این بوده تا تمامی سفارش‌ها را در نهایت صحت و بدون هیچ‌گونه آسیبی به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر (پست و تیپاکس) و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع‌رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و شمس پرفیوم هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.